REDIlle uusi kiinteistöjohtaja

CBRE vastaa REDIn johtamisesta 1.9.2020 alkaen.

Globaali kiinteistöalan asiantuntijayritys CBRE aloittaa REDIn kiinteistöjohtajana 1. syyskuuta. CBRE huolehtii jatkossa esimerkiksi REDIn kilpailukyvyn kasvattamisesta ja kaupallisesta kehittämisestä. Uuden kiinteistöjohtajan myötä REDI panostaa jatkossa entistä voimakkaammin asiakaskokemuksen parantamiseen ja vihreisiin arvoihin. REDIn johtajana jatkaa helmikuussa 2019 aloittanut Aleksi Salminen.

– CBREn myötä saamme rutkasti lisävauhtia tekemiseen. Kaupunkilaisten toiveesta olemme tehneet kevään ja kesän aikana isoja muutoksia REDIn viihtyvyyteen, sisustukseen ja palvelutarjontaan. Tulevan syksyn ja kevään aikana luvassa on lisää uusia investointeja ja yllättäviäkin kokeiluja, Salminen kertoo.

REDIn kävijäluvut ovat kevään koronakriisistä huolimatta olleet tasaisessa kasvussa. Elokuu oli odotettua positiivisempi ja esimerkiksi REDIn lastenvaateliikkeistä mallistoja myytiin tilapäisesti loppuun.

– REDI sijaitsee jatkuvasti kehittyvän Kalasataman ja loistavien kulkuyhteyksien keskiössä. REDIllä on aivan valtava potentiaali ja tulemme laittamaan CBRE:n koko globaalin ja paikallisen osaamisen peliin, jotta saamme yhdessä rakennettua REDIstä aidosti alueen asukkaiden olohuoneen. Meille siirtyy upea ja ammattitaitoinen tiimi, ja tulemme yhdessä Aleksin ja muiden kanssa tekemään merkittäviä toimenpiteitä keskuksen asiakaskokemuksen parantamiseksi, kertoo CBRE Finlandin operatiivinen johtaja Siri Tulikoura.

Lisätietoja:
Aleksi Salminen