Redin Gigantti vastasi asiakkaiden toiveisiin laajemmasta valikoimasta

Redin kauppakeskuksessa Helsingissä avautuu uusi, täysiverinen Gigantin myymälä, jolla vastataan asiakkaiden toiveisiin laajemmasta valikoimasta ja erikoispalveluista. Avajaishumua vietetään Kalasataman kaupunginosassa 29.9.-2.10.2022 hulppeilla tarjouksilla ja viihtyisällä tunnelmalla. Uusimman konseptin mukainen kodinkone- ja elektroniikkamyymälä palvelee myös yritysasiakkaita ja keittiöstä kiinnostuneita, sekä tarjoaa maksutonta kierrätyspalvelua. Avajaisviikonlopun vetonaulana on koko perheen gaming-päivä 1.10. – luvassa on niin F1-ajosimulaattoreita, PlayStation- ja retropelejä kuin ilma-curlingiakin.

Puhelin- ja operaattorituotteisiin keskittynyt Gigantti Phone House on toiminut Helsingissä, Kauppakeskus Redissä jo vuodesta 2018. Nyt lähdes kahdeksan kertaa suurempiin tiloihin avautuva myymälä jatkaa pääkaupunkiseutulaisten palvelua täysin uudistuneella konseptilla syyskuun lopussa.

”Olemme onnellisia, että pääsemme vastaamaan neljän vuoden aikana kertyneisiin asiakastoiveisiin laajemmasta valikoimasta ja erikoispalveluista. Kyseessä on merkittävä investointi Gigantilta ja tarpeellinen lisäys Redin myymälätarjontaan”, iloitsee tavaratalopäällikkö Pinja Pihanurmi Ovelar.

Gigantti Redin tuoreet, viihtyisät 1 500 neliön tilat kauppakeskuksen 2.kerroksessa ovat uusimman konseptin mukaiset; selkeät, elämykselliset ja ketterästi palvelevat. Perinteisten kodinkone-, tietokone-, puhelintuote- sekä TV&audio-osastojen rinnalle on tuotu Epoq-keittiöosasto sekä yritysmyynnin asiakaspalvelu. Unohtamatta digitaaliseen pelaamiseen keskittyvää Gigantti Gaming -maailmaa – ja jopa passikuva-automaattia.

”Haluamme erottua laadukkaalla osaamisella, mutta olla lähestyttävä arjen asiantuntija, jonka luokse voi piipahtaa niin pienemmissä kuin suuremmissakin kysymyksissä. Henkilöasiakkaiden lisäksi pääsemme vastaamaan yritysten tarpeisiin huippuammattitaidolla. Mottomme on löytää ratkaisut fiksusti yhdessä, kuten Kalasataman henkeen kuuluu,” Pihanurmi Ovelar kuvailee.

Voimakkaasti kasvava Kalasataman ranta-alue Helsingin itäisessä kantakaupungissa on jo yli 5 000 ihmisen ja tuhansien työpaikkojen keskittymä. Aluetta reunustavat Itäväylä, Hermannin rantatie ja Redin läpi kulkeva metrorata tekevät myös Gigantin myymälään liikkumisen helpoksi kymmenille tuhansille arkimatkalaisille. Autoilijoille kantakaupungin 2. suurin kauppakeskus tarjoaa 3 tunnin ilmaisen pysäköinnin.

Gaming-päivä 1.10. tutustuttaa digipelaamisen monipuoliseen maailmaan

Gigantti Redin avajaisviikonloppuna 29.9.-2.10.2022 juhlitaan huipputarjousten ja asiakasetujen merkeissä, joita löytyy jokaisesta tuotekategoriasta. Tarjoukset julkaistaan myymälän kotisivuilla tiistaina 27.9.

Lauantaina 1.10. myymälässä viihdytään kello 11-16 ikään katsomatta digitaalisen pelaamisen maailmassa, muun muassa Gigantti Gaming -lähettiläs MiiKon isännöimänä. Vierailijoita odottaa monipuolinen kattaus gaming-viihdettä, aina Red Bullin F1-ajosimulaattoreista PlayStation-peleihin ja ilma-curlingiin. Nostalgianälkäisiä ihastuttavat puolestaan Pong- ja Flipperi-retropelit. Turnauksia, arvontoja ja mahtavia palkintoja on luvassa MSI- ja NOS-pelivalmistajilta koko päivän.

”Haluamme avata gamingin maailmaan yhteisöllisen, viihdyttävän ja opettavaisen näkökulman asiantuntijoidemme opastuksella. Digitaalinen pelaaminen tarjoaa jokaiselle jotakin: aina pulma- ja reaktiopeleistä urheiluun, musiikkiin ja seikkailuun. Gaming voi olla koko perheen, ystäväpiirin tai vaikka naapuruston yhteinen juttu”, summaa Pihanurmi Ovelar, joka haluaa vielä lopuksi muistuttaa yhdestä Gigantti Redin erityispalvelusta.

”Kun on tullut aika hyvästellä vanha, toimimaton tai suhteettoman energiasyöppö elenktroniikka, se kannattaa tuoda meille kierrätettäväksi, jotta arvometallit saadaan kestävään kiertokulkuun. Vastaanotamme Gigantin myymälöissä maksutta SER-jätettä kaikkina aukioloaikoina, tuotteen ostopaikasta riippumatta ja tietoturvallisesti. Kierrätämme kumppanimme Kuusakoski Recyclingin kanssa vuosittain ketjutasolla lähes 10 miljoonaa kiloa sähkö- ja elektroniikkaromua. Jokainen kierrätettäväksi tuotu laite on vastuullisuusteko.”

Uudistunut Gigantti Redi avaa ovensa torstaina 29.9.2022 klo 08.00.

Lisätiedot:

Gigantti Redi / Tavaratalopäällikkö Pinja Pihanurmi Ovelar