REDI Presents: Tokmanni REDIin!

Suomen suurin halpakauppaketju Tokmanni tulee avaamaan uuden ja monipuolisen myymälän kauppakeskus REDIin tämän vuoden lokakuussa.

Kauppakeskuksen Skönen puolen katutasolle (1 krs.) sijoittuva Tokmanni tulee tarjoamaan laajan ja mielenkiintoisen valikoiman esimerkiksi kauneuteen, terveyteen ja hyvinvointiin, sisustukseen, siivoukseen, pukeutumiseen, vapaa-aikaan, kodintekniikkaan, kodin kunnossapitoon ja eri sesonkeihin liittyviä tuotteita sekä kuivaelintarvikkeita tunnetusti halvoin hinnoin.

Kasvava ja tiiviiksi rakentuva Kalasataman alue sekä sen kauppakeskus REDI nähdään Tokmannissa erittäin mielenkiintoisena kauppapaikkana ja hyvänä mahdollisuutena kokeilla erilaisia kaupan palveluita.

– Kalasatamaan avattavasta myymälästämme tulee Helsingin yhdeksäs ja samalla seitsemäs metroreitin välittömässä läheisyydessä palveleva Tokmanni. Tokmanni tulee entisestään täydentämään Kauppakeskus Redin monipuolisia palveluita. Uutena Tokmannin palveluna tulemme Redin myymälässä testaamaan nopeita verkkokaupan toimituksia lähialueiden asukkaille, Tokmannin kauppapaikka- ja konseptijohtaja Harri Koponen kertoo.

– Olemme erittäin iloisia, että Tokmannin kaltainen vahva toimija avaa näin merkittävän kokoisen liikkeen juuri REDIin. Tokmanni tuo paljon liikettä, asiakkaita ja sitä kautta uutta henkeä koko kauppakeskuksen toimintaan. Tämä on rohkaiseva viesti koko kaupan alalle haastavan kevään jälkeen, iloitsee REDIn kauppakeskusjohtaja Aleksi Salminen.

Kokonaispinta-alaltaan noin 2 000 neliömetrin kokoinen ja Tokmannin uusimman konseptin mukainen myymälämahdollistaa monipuolisen tuotevalikoiman lisäksi myös miellyttävän asiointikokemuksen. Uusi Tokmanni tulee noudattamaan halpakauppaketjun uusinta, helppoa ja miellyttävää ostamista sekä monipuolista valikoimaa korostavaa myymäläkonseptia, jossa esimerkiksi kulkureitit ovat avaria ja tuotteet sijoitettu helposti asioitaviksi kokonaisuuksiksi. Luonnollisesti myymälän valaistuksessa käytetään energiaa säästäviä led-valaisimia. Tokmanni tulee työllistämään kauppakeskus REDIn myymälässään noin 20 kaupan alan ammattilaista. Avoimet työpaikat tullaan täyttämään lähempänä lokakuisia avajaisia.

Lisätietoja:
Harri Koponen
kauppapaikka- ja konseptijohtaja
harri.koponen(at)tokmanni.fi

Aleksi Salminen
kauppakeskusjohtaja
puh. 044 235 9960
aleksi.salminen(at)redi.fi

Maarit Mikkonen
sijoittajasuhde- ja viestintäpäällikkö
maarit.mikkonen(at)tokmanni.fi

REDI Presents: Tokmanni REDIin!