Muutoksia REDIn aukioloajoissa

Asioidessasi REDIssä tarkista liikekohtaiset aukioloajat

Hyvät asiakkaat,

koronavirustilanne on vakava. Olemme päättänyt supistaa kauppakeskuksessa toimivien liikkeiden minimiaukioloaikavaatimuksia. Maanantaista 16.3.2020 alkaen liikkeet ja ravintolat voivat halutessaan toimia supistettujen aukioloaikojen mukaisesti arkisin 11:00-19:00, lauantaisin 11:00-18:00 ja sunnuntaisin 12:00-16:00. Poikkeavat aukioloajat ovat voimassa toistaiseksi. Jo aiemmin ilmoitimme keskeyttävämme tapahtumien järjestämisen REDIssä. Kauppakeskuksen ovet pysyvät avoinna kuten aikaisemminkin ja ruokakaupat sekä apteekki palvelevat totuttujen aukioloaikojen mukaisesti. Myös joukkoliikenteen osalta liikennöinti on normaalia. Liikekohtaiset aukioloajat voi tarkistaa täältä.

REDI tahtoo pysyä elinvoimaisena ja varmistaa palvelujen saatavuuden, mutta samalla jakaa yritystemme taloudellista taakkaa. Muistakaa, että monet kauppiaamme ja ravintoloitsijamme toimittavat tuotteitaan myös kotiinkuljetuksena.

Pahoittelemme asiakkaillemme koituvaa haittaa, mutta luotamme ymmärrykseenne. Kun tulette REDIin, muistakaa hyvä käsihygienia ja ottakaa huomioon toinen toisenne. Yhdessä tästä selvitään!

Muutoksia REDIn aukioloajoissa